zondag 19 januari 2014

Dworp: dag 4.

Beste bloggers,

Dworp zit er weer bijna op.
Deze laatste dag krijgen we de tijd om onze evaluatiekoffer (zie blogbericht 'muzisch evalueren doe je zo'.) aan onze medestudenten voor te stellen. Hiervoor werden we verdeeld in 2 groepen. Groep 1 moest dan enkele studenten van groep 2 beoordelen en groep 2 deed dit voor enkele studenten van groep 1. Dit deden we met behulp van enkele een evaluatie-instrument dat de leerkrachten voor ons gemaakt hadden.  Ook al moesten we maar 3 medeleerlingen beoordelen, toch heb ik ook bij de anderen een glimp opgevangen van hun koffer. Ik moet zeggen, iedereen heeft super hard zijn best gedaan om een goede koffer in elkaar te steken. Ieder heeft de koffer en de inhoud ervan aangepast naar zijn eigen persoonlijkheid en interesses. Ik heb veel originele ideeën gezien. Weer voor iedereen een dikke proficiat!

Wat ik nog kwijt wil over deze dagen in Dworp:
- Ik heb me hier super hard geamuseerd!
- We hebben veel bijgeleerd in deze dagen. Zowel bij het krijgen van de verschillende workshops, als bij het zelf in elkaar steken van een workshop maar bijvoorbeeld ook bij het toonmoment, de evaluaties en de evaluatiemethoden.
- Het allerleukste in deze 4 dagen vond ik de quiz en de jaren 60 fuif!
- Tijdens de pauzes konden we in de hal buttons maken, Dit heb ik nog nooit gedaan dus dat was super leuk.
- Het was leuk om contact te hebben met medeleerlingen waarmee ik anders weinig contact heb en het was leuk om ook de leerkrachten eens op een andere manier te leren kennen.
- Hoewel ik toch een beetje blij ben om weer thuis te zijn, ga ik de sfeer en de ambiance van daar toch ook wel missen...



Groetjes,
Kelsey

Bronnen:
http://www.muzokelseyvandendriessche.blogspot.be/2013/12/muzisch-evalueren-doe-je-zo-10.html

Geen opmerkingen:

Een reactie posten